Algemene voorwaarden fotoreis

Emma Emerelle is niet verantwoordelijk voor ongevallen of fysieke schade aan mens en dier. Emma Emerelle is ook niet verantwoordelijk voor materiële schade.

- De klant ontvangt een factuur met het betaalde bedrag nadat de boeking heeft plaats gevonden via de website. Als het bedrag niet betaald wordt binnen de afgesproken periode, kan Emma Emerelle the boeking annuleren en de plek vrij maken.

- De aanbetaling van 25% moet betaald worden nadat Emma Emerelle contact heeft opgenomen met verzoek tot betaling. Na de aanbetaling ben je verzekerd van een plek voor de reis.

- De overige 75% van het volledige bedrag moet betaald worden volgens het volgende schema:

25% voor 1 april

50% voor 1 augustus

- Als Emma Emerelle een verzoek tot betalen verstuurd binnen 6 weken voor de start van de fotoreis, moet het hele bedrag volledig worden betaald.

- Als de klant annuleert, wordt de aanbetaling niet geretourneerd tot dat de vrij gekomen plek van de klant weer is opgevuld.

- Als de klant annuleert 1 maand of minder voor de fotoreis begint, zal het volledige bedrag niet geretourneerd worden, tot dat de vrij gekomen plek van de klant weer is opgevuld.

- Als de weersverwachting slecht is, zal de fotoreis als nog plaats vinden. Er zullen genoeg momenten zijn om activiteiten te verplaatsen.

- De klant is zelf verantwoordelijk voor een geldige identiteit kaart.

- De klant is zelf verantwoordelijk voor een eventuele reis verzekering.

- De klant is zelf verantwoordelijk voor het regelen van de heen en terug reis naar Polen.

- De klant heeft geen toestemming om gegeven informatie bestanden door te sturen, te kopiëren of te publiceren.

- De gemaakte foto's zijn in eigendom van de klant. De klant heeft toestemming om deze foto's te gebruiken voor hun portfolio. Als de foto's gebruikt worden voor iets anders dan hun portfolio, moet hier eerst toestemming voor gevraagd worden aan Emma Emerelle

- Emma Emerelle heeft toestemming om gemaakte foto's van klanten te gebruiken voor haar eigen advertentie doeleinden.

- Als de klant niet tevreden is nadat de fotoreis heeft plaats gevonden, krijgt de klant geen terugbetaling. De klant kan een klacht sturen tot 14 dagen na de fotoreis. Emma Emerelle zal hierover een beslissing maken wat te doen met de klacht.

- Emma Emerelle zal nooit persoonlijke informatie doorgeven aan derde partijen of publiceren.